افزایش فروش الکترولوکس در پی شیوع ویروس کرونا

کالا خانگی نوبران 2021/02/04
افزایش فروش الکترولوکس

بسیاری از مردم در حال حاضر و با توجه به شیوع این ویروس زمان زیادی را در خانه سپری می کنند و حتی بسیاری از کارمندان مجبور به دورکاری شده اند که در نهایت افزایش تقاضا برای خرید محصولات خانگی و همچنین لوازم خانگی الکترولوکس بالاتر رفته و جای تعجب ندارد که پیش بینی سود سه ماهه چهارم الکترولوکس نیز بهبود یابد.

این گروه تولید کننده لوازم خانگی سوئدی سود سهام خود را افزایش داد و اعلام کرد که تقاضا برای خرید لوازم خانگی در نیمه اول سال جاری به نسبت سال گذشته رشد می کند.

 

الکترولوکس به عنوان یکی از بازیگران اصلی در بازار لوازم خانگی شناخته می شود و سهم عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده است و براساس گزارش های منتشر شده توسط این شرکت، سود عملیاتی چهارمین سه ماهه سال برابر با 2.50 میلیارد کرون (297 میلیون دلار) است و در حالی که این میزان در سال قبل تر از آن 960 میلیون کرون بود. تحلیلگران براساس نظرسنجی های انجام شده تصور می کردند که سود سهام سه ماهه چهارم برابر با 2.34 میلیارد کرون باشد.

این شرکت سوئدی سود هر سهم را در سال گذشته 8 کرون پیشنهاد داد در حالی که این میزان در سال 2019 برابر با 7 کرون بود. دیگر رقیب دیرینه این گروه یعنی ویرپول اعلام کرد که دو مورد کاهش موجودی خرده فروشان و همچنین در خانه ماندن و قرنطینه در پی شیوع کووید-19 می تواند رشد تقاضا لوازم خانگی را در نیمه اول سال 2021 در مقایسه با مدت مشابه در سال اخیر به همراه داشته باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.