هر آنچه که از لوازم خانگی اسنوا نمی دانید!

کالا خانگی نوبران 2021/02/04
کالای خانگی اسنوا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اسنوا در حال حاضر لقب بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران را یدک می کشد که نام این برند برای اکثر مردم آشنا است اما در این بخش تلاش شده تا با گردآوری مطلبی با عنوان هر آنچه که از لوازم خانگی اسنوا نمی دانید به مواردی پرداخته شود که شاید از دید برخی از افراد پنهان شده باشد. برای آشنایی بیشتر با این برند ایرانی و به عبارت دیگر تنها تولید کننده یخچال ساید بای ساید در ایران در ادامه با ما همراه شوید.

کارخانه اسنوا کجاست ؟ بنیانگذاران بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران چه کسانی هستند؟ و یا سبد کامل محصولات لوازم خانگی از جمله مواردی است که قرار است در مطلب هر آنچه که از لوازم خانگی اسنوا نمی دانید به آن پرداخته شود. کسب اطلاعات در خصوص سابقه و یا اقدامات و دستاوردهای شرکت ها در بازار لوازم خانگی ایران به مشتریان کمک می کند تا در هنگام خرید و رویارویی با انواع برند دچار سردرگمی نشوند و در واقع بتوانند خریدی منطقی و هوشمندانه داشته باشند.

نام اسنوا مخفف عبارت ارکان ساختار نوین ایرانیان است که از زیر مجموعه های گروه انتخاب بوده و به منظور تولید لوازم خانگی در خور مشتری ایرانی از سال 1384 کار خود را آغاز کرد و در مدت زمان کوتاهی موفق شد تا با ارائه سبد کامل محصولات لوازم خانگی عنوان هایی مانند بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی ایران و یا گسترده ترین مرکز لجستیک و ارسال کالا و خدمات پس از فروش را از آن خود کند. برای آشنایی بیشتر در ابتدا نگاهی به تاریخچه گروه انتخاب کرده ایم که اشاره به آن در مطلب هر آنچه که از لوازم خانگی اسنوا نمی دانید الزامی است.

داستان گروه انتخاب از سال 1367 آغاز شد که در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های اقتصادی و اجتماعی بخش خصوصی شناخته می شد و شامل انواع هلدنیگ مانند لوازم خانگی، صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی و … می شود که البته در این بخش تنها به بخش لوازم خانگی آن پرداخته می شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.